eemmaholms

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av emma holm - 22 augusti 2012 07:30

Vaknade helt klarvaken klockan 6, åh jag orkar inte med mitt liv! I alla fall så har jag fixat mig och så och nu sitter jag bara och tittar på the big bang theory.

Igår efter skolan stack jag till malmöfestivalen en liten stund. Fick gifflar bara, annars var det rätt så tråkigt. Gillar inte malmöfestivalen egentligen, gillar såklart att se på artister men annars är det sjukt tråkigt. Känns som fjortisarna har tagit över lite helt ärligt. Nej, jag orkar verkligen inte med alla fjortisar så då kollar jag hellre bara på artister. Idag ska jag t.ex se the soundtrack of our lives och the hives.

Ja, senare ska jag cykla till skolan. Börjar 9.30 så är rätt chill. Har en chill vecka i skolan, imorgon börjar vi liksom 10.30 och på fredag 10.00 Och vi ska inte ha vanliga lektioner förens i vecka 37. Hihi, awesome!

Puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards