eemmaholms

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av emma holm - 3 juni 2012 20:08

Snart dags för big brother final. Är såååå nyfiken på vem som vinner. Hoppas Hanna J vinner. Hon är mest värd pengarna. Hon ska liksom betala skulder och resten av pengarna ska hon åka på solsemester med sina barn. Hon gör i alla fall något bra för pengarna. Annica är den som jag verkligen inte hoppas vinner, hon ville ju bara vara med i big brother så hon kunde bli en hemmafru i usa... Och har hört att om hon vinner så ska hon göra skönhetsoperationer för pengarna...

 

Av emma holm - 3 juni 2012 11:48

Hann aldrig blogga igår tyvärr. Åkte till farmor för vi skulle fira min farbror som fyllt år. Det blev lite fest där, orkade bara inte bada för jag inte vill bli sjuk till tisdag så tog inte ens med bikinin. Bilder från igår kommer någon gång i veckan skulle jag också tro.

Mådde skitdåligt igår, drack en liter red bull och efter det så var jag väldigt trött och hade väldigt ont i magen. Visste inte vad jag skulle göra :(

Outfiten från igår kommer senare idag. Blir nog inte så bra bloggning idag heller, ska in till mormor och äta lite senare idag. Puss!


Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards