eemmaholms

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av emma holm - 1 juni 2012 21:15

   

 
Av emma holm - 1 juni 2012 17:41

Smakade chai latte på tassimon. Sjukt gott! Kanske inte exakt som på espresso house, men man kan ju inte jämföra det med espresso house. Den var i alla fall sjukt god, ska köpa den fler gånger blir ju bara 8 kronor per mugg! Denna får 5/5 av mig för priset och smaken var så sjukt bra! Sjukt bra att man bara kan göra det när man vill också ju.

 

Av emma holm - 1 juni 2012 15:35

Efter skolan idag så fixade nefisa lite med mitt hår, vet nu hur jag ska ha det till balen! Efter att jag cyklat hem cyklade jag till Ö&B för jag skulle köpa sån foundation, men det var solpuder som mamma hade sett.... Så jag köpte bara våtservetter där. Cyklade sedan till coop och skulle se om de hade chai latte där och det hade dom! Köpte även en daimkaka som jag länge velat prova. Inte så god tyckte jag... Gillar inte kakor längre så ja...

Sorry förresten för igår, hann verkligen inte blogga. Stack till faster direkt efter skolan och sen fixade hon bara sitt hår lite innan vi stack till entre, hittade två bikinis och ett nagellack där. Efter det stack vi till hennes systers mamma för hon skulle sätta in fasters löshår. Kom hem vid halv tolv och fick utskällning...

Aja, nu tänkte jag i alla fall dra. Puss!

 

tycker ni också att tiden har gått så sjukt snabbt?! Bal nästa vecka, och bakken veckan efter.


Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards