eemmaholms

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av emma holm - 17 maj 2012 17:11

Sorry för att jag har bloggat så dåligt men har inte suttit vid datan faktiskt.

Igår var vi typ lediga från skolan. Eller vi skulle typ jobba för en dag. Jag, katta och nea hämtade en bössa i skolan och sen cyklade vi till stan. Var i stan från typ halv tio till halv ett. Fast det var helt tråkigt för nästan ingen ville ge oss pengar, så vi blev såklart rätt snabbt trötta på att bara gå runt och försöka att fråga folk som bara ignorerade oss. Hehe istället stack vi och drack chai latte och handlade på gina.

Senare så träffade jag katta och elias på malmö arena vid 3 för vi skulle se avicii. Så köade vi från 3 till lite över fem. Åh, trodde jag skulle dö så kallt det var. Jag och katta hade bara tunna linnen och sen jeansjacka över det. Men det var verkligen värt att vänta så länge. Eller ja kanske inte så värst länge eftersom vi kom nästan längst fram från början och sen bara trängde folket sig framför alla så jag blev helt pissed off på en b*tch och ville bara slå henne så hon åkte ut eller nått, men istället för att ta den chansen så sket jag i det. Aja, nu måste jag verkligen dra! Ni får bilder och videos från avicii så fort som jag har lagt in det i datan! Puss!
 

Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards