eemmaholms

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av emma holm - 22 mars 2012 21:21

Gick snabbt till lidl och köpte bara lite fruktsallad. Måste ha lite vitaminer har jag märkt. Stannar hemma imorgon också. Mår inte bra idag så känner att jag behöver vila. Har fortfarande ont i knäna och har blåmärken strax under den ena knäskålen. Det gör ont! Dessutom så är båda knäskålarna röda...

Kommer inte orka cykla imorgon, kommer knappt orka gå. Så det är bäst att stanna hemma och gå på måndag istället...

Nu ska jag se how i met your mother. Puss!

Av emma holm - 22 mars 2012 14:53

Har nästan precis duschat och nu blir det en fem minters runda med hunden och sen till lidl. måste ha lite mat! puss!

Av emma holm - 22 mars 2012 08:35

Japp, jag har gått och blivit ännu sjukare! Har spytt hela natten och sovit två timmar. Sen på morgonen när jag vaknade och skrev till hila att jg inte kom idag så fick jag reda på att vi ska ha nationella labb idag. Jag hade alltså en halvtimme på mig att byta om och cykla till hila så ska nog göra det någon annan dag. Kan knappt röra mina ben för mina knän är så röda så hur skulle jag cykla dit?!

Och nu sitter ja här och för över How I Met Your Mother på ett USB minne så jag har något att titt på medans jag tycker synd om mig själv.

Åh, ännu mer ångest på livet!

Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards