eemmaholms

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av emma holm - 3 mars 2012 18:50

Körde nyss först yoga och sen pilates. Det var inte så kul. Måste kolla på youtube om jag hittar någon bra yoga övningar. Nu tänkte jag sticka och duscha och sen kolla lite på tv.

Var hemma hos emma innan också, skulle se om hon var hemma men det var hon inte. Hon kommer nästa helg. Men hennes bror snackade mer än vanligt. Alltid kul att prata med någon ju. Haha, låter helt forever alone...

Puss!

Av emma holm - 3 mars 2012 15:22

Sittar och tittar på osbournes program på sexan. Älskar det, så j*vla underhållande!

Haha, ikväll blir det bara att se på melodifestivalen och ha lite lördagsmys. Imorgon ska vi åka till farmor för hon fyller år så blir lite firande där. Ska också plugga biologi, tyska, matte och engelska. Har fyra prov nästa vecka...fml.

Av emma holm - 3 mars 2012 12:00

Mitt svar på den frågan är. "Nej, inte just nu". Om det hade varit lite sol, legat vid farmors pool, med en glassstrut och min eee-pad. Åh, vad det hade vairt mysigt. Tänk att om fyra månader kommer jag ligga vid en pool, med min eee-pad och en glass i turkiet :-D och bara ta det lungt, åka vattenrutshbanor med pappa och shoppa!

         

Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards