eemmaholms

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av emma holm - 21 februari 2012 22:00

H&M

H&M

Carlings

 

Av emma holm - 21 februari 2012 21:22

Känner att jag har hunnit med mycket idag. Var på entré med katta idag, men sen ville vi ha ett stickat linne på H&M som dom tydligen inte hade på entré så vi åkte till gustav istället. Var med katta från halv 1 till halv 6 ungefär så nu har jag jävligt ont i fötterna! Sen direkt när jag kom hem var det bara att åka igen för mamma, pappa & morfar skulle på magnetröntgen för morfar har ont i ryggen så jag & syrran tog bilen medans dom var där. Vi åkte & lämnade paket, var på rusta, intersport lagret, mammas jobb & syrrans jobb. Skulle ha ett par shorts på interport lagret men hittade inga. Men köpte en kyckling med mig hem i alla fall. Har också hunnit söka sommarjobb :D. Valde butik, hotell/restaurang & it/media så vi får se vad det blir!

Nu har jag precis sett top model sverige & kommer nog aldrig att se det igen. Den bästa åkte ut D:. Tyckte att Jamilla var bäst, men nej hon åkte ut D:

Vem hejar/hejade ni på i Top Model Sverige?

 

Av emma holm - 21 februari 2012 12:42

Hjälpte nyss med moster med att ta hem hennes crosstrainer som hon köpt. Passade då även på att gå en runda med hunden.

Snart ska jag gå till bussen. Blir nog att köpa något finnt halsband & en bustier om jag hittar :)

Puss!

 

Av emma holm - 21 februari 2012 09:59

Eller jag har egentligen varit vaken sen kvart i nio. Orkade inte tvätta klockan fem idag så började istället tvätta med mormor klockan nio. Ska ner där om en kvart igen & se om min BH har krympt. Alltså jag fick en sån bh som dom visar på tv. Sån utan kanter bla, bla, bla. Men ska kolla om den har krympt nu & om den inte har det så åker den in i torktumlaren ^^.

Ska till entré med katta idag också. Skulle träffa henne halv två så tar bussen typ ett. Får se om jag köper något där...

Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards