eemmaholms

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av emma holm - 19 februari 2012 19:37

Har precis duschat & har hunnit vara både på ica & coop forum. Köpte morötter, musli, chic, träning & pepp & makrill. Har huvudvärk nu så tänkte läsa tränings tidningen & sen blir det big brother! Haha älskar att se på idioter... Nej, men big brother förra året va faktiskt helt awesome för simon vann. Han var verkligen värt det. Är det någon mer än jag som ska se på big brother? :-D

Av emma holm - 19 februari 2012 14:30


“I’ll catch a grenade for you!”

Normal people:

  


Me:


“WHY ARE PEOPLE THROWING GRENADES AT ME?!”

 


Av emma holm - 19 februari 2012 12:29

Idag är det verkligen inte min dag! Började med att mitt hår är äkligt & fult & tvungen att jobba också. Efter jobb gick jag till kyrkan med min syster. & nej jag är inte troende, är buddhist... Följde med henne för hon hade ingen att gå med. Nu när jag är hemma ska jag ta något att äta & fixa med tradera. Ska nog till interport lagret & polak källaren också. Vill ha ett "hudrosa" läppstift & ett par nike shorts. Får se om jag hittar någon snygg nike tröja också. Hoppas det i alla fall :)

Nej, nu måste jag dra. Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards