eemmaholms

Alla inlägg under augusti 2012

Av emma holm - 12 augusti 2012 21:15

Tänkte börja blogga for real imorgon, eftersom jag inte haft tid idag... Skulle egentligen städa under dagen men tittade bara på american dad och nu hänger jag lite med vänner :) puss !!

Av emma holm - 4 augusti 2012 15:40

Ska snart sticka till farmor där det är poolparty för min farbror. Känner att jag mår riktigt dåligt så stannar inte eller nått sånt... Alltså känner också att inläggen blir helt tråkiga för jag inte vet vad jag ska skriva om. Ge mig lite inspiration! Vad vill ni veta om mig?

Av emma holm - 2 augusti 2012 08:11

Åh, känner att jag har det härligaste sommarjobbet. Vi hade likasom vattenkrig hela förmiddagen igår!
Haha, i alla fall så ska jag snart dit igen och efter frukosten ska vi spela blodpotatis! Haha, en sjukt rolig lek i alla fall...

Ovido - Quiz & Flashcards