eemmaholms

Alla inlägg under juni 2012

Av emma holm - 27 juni 2012 20:45

 
Av emma holm - 26 juni 2012 20:45

     

 
Av emma holm - 25 juni 2012 20:00

 

 
Av emma holm - 22 juni 2012 10:42

Kom nästan precis hem. Idag är det ju midsommar så just nu blir det att gå och duscha och fixa mig. Tänkte packa lite idag också. Orkar verkligen inte packa exakt allt imorgon. Packar ju inte ner kläderna bara eftersom dom blir så skrynkliga annars. Aja, nu måste jag verkligen gå och duscha så jag även hinner städa upp rummet lite. Puss!

förresten så går det inte att ladda upp bilder här, datan snear...

Av emma holm - 21 juni 2012 22:58

Har varit en tråkig dag idag. Tvättade från elva till halv fyra en vid halv sju stack jag och solade. Vid halv nio kom mamma och pappas vänner och såg fotbollen och nu vet jag inte riktigt vad dom gör. Men tänkte kolla lite på mtv innan jag somnar, imorgon är det nämligen upp tidigt och jobba sista dagen fram tills september. Ska ju sommarjobba men detta är inte riktigt samma jobb...

Aja, tänkte stänga av datan nu så puss och glad midsommar om jag inte uppdaterar imorgon!


Av emma holm - 21 juni 2012 14:21

Har precis fixat designen här på bloggen, vad tycks?

Har försökt att fixa den i tre dagar nu, men tydligen så gillar inte bloggplatsen min dator... Nej, men hedern var för stor och pappa har fortafarnde inte lagt in photoshop på min data så jag sitter vid hans data nu. Älskar denna datan och försöker fortfarande att övertala pappa om att jag ska få den eftersom han inte använder den :(

Igår hände i alla fall inte så värst mycket, var på ett möte ang. sommarrocken där vi fick våra tider och bokade tältplats.

Idag tvättar jag för fullt, har tvättat sen elva och har fortafarande två maskiner kvar... Åh, så trött jag blir! Senare sticker jag och solar, får verkligen inte bränna mig när vi är i turkiet.

Bloggar mer sen för nu måste jag hämta tvätten. puss!

 

Av emma holm - 19 juni 2012 16:58

Har verkligen inte gjort ett enda skit idag. Eller jo har ju städat lite annars har jag bara kollat på fresh prince in bel air. Stack aldrig och solade igår så ska göra det idag istället. Sen blir det ju inte att sola förens på torsdag hoppas jag! Ska ju åka på söndag så måste verkligen ta tag i det nu. Ska även springa på bandet varje dag och innan söndag ska jag ha gjort 700 situps så det gäller att träna hårt nu! Puss!

Av emma holm - 18 juni 2012 16:51

kom hem från stan för en liten stund sen. köpte inget dä, men växlade in alla mina pengar till turkisk lira så nu har jag inga pengar kvar :( Senare idag sticker jag nog och solar. behöver verkligen det nu till turkiet!

åh, vad tråkigt att blogga idag. vet inte vad jag ska skriva... ni får en bild på mina favoriter istället

 

Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards