eemmaholms

Alla inlägg under maj 2012

Av emma holm - 7 maj 2012 15:51

Kom nyss hem efter att ha tagit en spruta på vårdcentralen. Åh, vad ont i armen jag har! Den har verkligen domnat bort från armbågen och ner och frn armågen och upp så gör det så j*vla ont!

Får väll stå ut med det :(

Ska kolla lite på how i met your mother och tycka synd om mig själv :(. Fast neee

Av emma holm - 7 maj 2012 07:02

Vaknade nyss och kände att jag börjar bli förkyld. Inte roligt! Nös typ sådär 6-7 gånger. Åh, orkar inte med en förkylning nu!

Idag händer det inte så värst mycket, antingen kommer lina hit eller så sticker jag till henne. Får se hur det blir efter skolan. Hehe, idag har min mamma bestämmt att hon inte ska äta godis, bara på lördagar då. Hon har bestämmt att det är så för hela familjen. Problemet är att pappa och jag inte dricker läsk och oboy, vi äter inte godis heller. Vi började med det redan i fredags. Men mamma och syrran dom kommer aldrig att hålla sig. Dom äter godis typ hela tiden. Hahaha, får se hur detta går! Puss!

 

gårdagens outfit :)

Av emma holm - 6 maj 2012 14:21

Tråkiga söndagar slutar alltid med städning, nästan alla i alla fall. Har också räknat ut för hur mycket jag handlat sen januari och jag ska inte handla något på länge nu. Nu lägger jag plånboken på hyllan helt enkelt. Har handlat för lite mer än 10200 kr sen januari! Det är helt sjukt för att vara en femtionåring!!!!

 


Av emma holm - 5 maj 2012 16:41

Kom nyss hem från konfirmation och tänkte nu plugga lite. Får se hur det går. Min kusin har också kommit från tyskland idag så det var kul att träffa dom!

Orkar inte skriva så mycket för datan är helt cp och skriver inte alla bokstäver som man trycker på -.-'

 

Av emma holm - 4 maj 2012 20:36

Var en lugn fredag idag. Efter skolan stack jag till syo och skulle egentligen bara göra ett snabbt omval, men det slutade med att jag ska skugga på tisdag. Efter skolan cyklade jag till lina och hängde där en stund och se stack jag hem och tog det lungt. Vid fem stack jag, mamma och syrran lite överallt. Köpte inget, men fick äntligen en rosa resväska av mamma och pappa! Den är verligen shock rosa. Riktigt snygg!

Hittade även ett par avslutningsskor faktiskt. Jag och min syster ska sticka till stan en dag och fixa med klänningar och skor. Blir när mamma och pappa ska till tyskland.

Btw fick jag även lite saker som min syrra köpte till mig i barcela. Jag fick då en turkos t-shirt, silvriga flip-flops/ballerina, ett grönt mobilskal och ett halsband med mitt namn och mitt personnummer. Blev jätteglad!

Puss!

 

såhär ser resväskan ut. fast bilden ger ingen rättvisa, väskan är MYCKET mer shock rosa i verkligheten.

Av emma holm - 4 maj 2012 06:49

Dags att sticka till helvetet snart. Men vad gör man inte för ett bra jobb i framtiden?

Sitter just nu och plattar håret och väntar på att BB ska börja. Efter skolan ska jag göra omval, tror det blir plusgymnasiet. Sen när jag är klar där blir det nog att dra till lina en stund. Hon slutar tydligen 10 idag. Är det ens lönt att hon går till skolan då :O. Men hon skulle typ ta bussen halv fyra för den jävlen ska till stockholm... Aja, nu måste jag faktiskt sticka. Vi hörs!

Av emma holm - 3 maj 2012 20:50

Har tyvärr inte haft tid att blogga idag. Har bakat och tränat och nu sitter jag här. Ska precis dra för jag måste fixa en skiva. Puss!

Åh, jag dör !

 

Av emma holm - 3 maj 2012 07:25

...eller jag god och god. Hatar dessa tidia morgnonar. Säger man ens mogonar? Haha i alla fall så hann jag inte blogga så myket igår för jag tvättad och pluggade. Men idag blir det bättre. Hinner tyvärr inte blogga mycketmer nu för jag måste sticka om fem min. Puss!

 

Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards