eemmaholms

Alla inlägg under maj 2012

Av emma holm - 29 maj 2012 17:05

Japp, det underbar vädret är borta nu får hoppas att det blir fint väder i helgen i alla fall...

Tvättar för fullt just nu och i pauserna kollar jag på tv och städar lite. Känns rätt så chill ändå. Känns som att jag inte har mer att skriva just nu. Btw den bilden som kom in på förra inlägget var en liten sneak peak från när vi fotade med riktiga fotoblixtar i studion. Resten av de bilderna får ni se i slutet av nästa vecka förmodlingen. Fast jag ska vara lite snäll nu och skicka in en till! Puss!

 


Av emma holm - 29 maj 2012 14:46

Skulle egentligen plugga med Lina idag, men kom senare på att jag måste tvätta klockan fem. Så störigt!

Hade i alla fall sovmorgon idag till tio över nio, något i alla fall. Fick även sluta tidigare, typ 30 min innan som också var rätt så skönt. Nu är det bara en inlämmning på fredag och en inlämmning nästa vecka sen är det bara chill! Så j*vla härligt! Puss!

 


Av emma holm - 28 maj 2012 19:03

Hihi, dom från sommarrocken ringde nyss och sa att både jag och min bästis Johanna ska jobba på sommarrocken i sommar! Wiie, så roligt. Vi ska jobba med maten då så tror att vi kommer att försöka att ta tiderna så tidigt som möjligt och då jobbar man i ett par timmar och sen har man fritt inträde , fri mat, fri dricka och gratis boende där i tre dagar. Alltså så jobbar vi bara i ungefär 2-3 timmar om dagen och får allt fritt sedan. Till sommarrocken detta året kommer bland annat w.a.s.p, thin izzy, takida, timbuktu, amanda jenssen, amanda fondell och många fler! Åh, längtar redan!

Jag och pappa på sommarrocken förra året;

 

Av emma holm - 28 maj 2012 18:00

Pluggade nästan hela dagen igår. Eller vi åkte till farmor för det var mors dag och där la jag mig i hängmattan och solade och pluggade. Så härligt! Fick föresten mvg på min redovisning om bröderna grimm idag! Hihi, och inte bara det så fick jag sluta 11 idag så stack till mobilia och drack fappino. Kollade också efter bikini, men hittade ingen sådär snygg. Ska sticka till entre med min faster på torsdag efter skolan så jag får se om jag hittar där.

 

Av emma holm - 26 maj 2012 14:41

Har städat mitt rum hela dagen, behövdes verkligen! Passar ju även på nu när det regnar ute! Nu tänkte jag sitta en liten stund här och sen ta en dusch. Får se hur vädret blir annars sätter jag mig på balkongen och pluggar lite. Tänkte göra färdigt svenskarbetet och sen kanske plugga lite tyska också. Ikväll ska jag i alla fall se eurovison, ska ni också det?

Har bara sett sveriges bidrag och hört kanske 3 sek på rysslands. Rysslands babushkor, eller hur det nu stavas, är ju favoriterna. Hoppas bara inte att de vinner! Har ju sett på youtube i vintras och då vart dom roliga, men enligt mig ska dom stanna kvar där! Eller va tycker ni?

tänkte ladda upp ett videoklipp på dom men mitt j*vla cp internet funkar inte!!!!


Av emma holm - 26 maj 2012 11:00

 

 
Av emma holm - 26 maj 2012 10:38

Soryy, för jättedålig bloggning, men har verkligen inte hunnit. Har haft en massa prov och inlämmningar denna veckan, blir kanske inte så värst bra bloggning på ett tag nu heller... För imorgon är det ju mors dag och då ska vi först in till mormor och sen åka till farmor. På måndag har jag en svenskredovisning, på tisdag har jag tyskprov och på fredag ska jag lämna in ett biologi arbete. Så som sagt så har jag fullt upp, men ska blogga så gott som jag kan! Puss!

 

Av emma holm - 21 maj 2012 19:46

Mat: Mormors
kycklingvingar – bakad potatis med räksalad - thaimat - kycklingsallad – grillad
kyckling

Drycker: milshake
- mjölk – chai latte – multivitamin jucie - fappichino

Intressen: musik
- shopping – hänga med vänner - tatuera – rita/måla

Saker: Gitarren
- Datorn - Mobilen - plånboken - Sängen

Kläder: Jeansjackan – Jeansen
med nitarna – Svarta jeanslegginsen – röda cardiganen – Turkosa/ljusa
jeansshortsen

Skor:
Converse – nike air - ballerina – Jeffrey Campbell look-a-like - Dr. Martens

Spel: Halo  - Wii fit
– wii sports – guitar hero - singstar

Tv-Serier: Simpsons - Family Guy – the big bang theory - How I
Met Your Mother - Two And A Half Men

Filmer: once upon a time in mexico – iron man – get him to
the greek – due date – baksmällan

Musik:
timbuktu – tokio hotel – skrillex – maroon 5 - avicii


Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards