eemmaholms

Alla inlägg under april 2012

Av emma holm - 9 april 2012 15:00

t-shirt - random. linne - newbody. kjol - H&M. leggins - ullared.

 
Av emma holm - 9 april 2012 11:37

Godmorgon! Eller ja, jag har ju varit vaken sen sju... Gjorde inte mycket igår, kollade på big brother och harry potter. Haha, skrattade som fan när gry berättade vad mvs betydde. Haha det var nog det bästa med programet och när marcel åkte ut. Han var riktigt jobbig... Tyckte inte ni det också?

Ska äta en bulle nu & sen sticka till svedala outlet. När jag kommer hem ska jag, pappa & nikki fotas i studio.

Räknade nyss mina pengar också. Jag sparar ju alltid pengar i en lien spargris som jag gömmer så jag själv knappt hittar den. Har lite mer än 2100 kr och 120 danska kronor. Haha jag älskar pengar men handlar alltid upp dom nästan direkt så det är därför jag gömmer dom. Efter ullared ska jag ge alla mina pengar till mina föräldrar och bara ta pengarna när jag verkligen behöver dom. Smart tänkt där :D

 

Av emma holm - 8 april 2012 19:39

bakade nyss chokladmuffins med överraskning och dom blev faktiskt jättebra! Trodde inte det skulle funka med det kladdiga innuti, men det gick! Här är resultatet ;

 

Av emma holm - 8 april 2012 16:30

             

 
Av emma holm - 8 april 2012 15:08

Åh, känner att all går fel idag! Först när jag & pappa skulle fota i studion så var inte batterierna i blixtrarna laddade så vi ska fota imorgon istället & bara för min syrra blev sur så måste jag åka buss till svedala imorgon. Att åka buss dit betyder att jag måste först cykla till hyllie och fixa biljett kontant för jag inte har busskort. Sen får jag cykla hem igen och lämna cykeln. Får ta bussen som går tre gånger i timmen till södervärn och sen ta en buss som tar en timme till svedala. Åh, jag orkar inte! Men måste ändå sticka dit. Aja, puss!

 

Av emma holm - 7 april 2012 17:30

     

 
Av emma holm - 7 april 2012 14:06

KOFTA - H&M. SVART LINNE - H&M. GRÅTT LINNE - NEW YORKER. LEGGINS - VERO MODA.

 

Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards