eemmaholms

Alla inlägg under april 2012

Av emma holm - 24 april 2012 20:00

Hej och förlåt för dålig uppdatering idag! Har knappt
hunnit. Kom hem vid halv tre och då gick jag ut med hunden en halvtimme, sen
vid 3 gick jag och duschade och åt lite mat. Vid 4 kom min faster för jag
skulle prova en balklänning och lite sånt. Den passade perfekt! Så nu har jag
en balklänning! Har nog också redan fixat bolero, väska och skorna. Så awesome!
Efter att faster hade gått så stack jag, mamma och syrran till maxi och köpte
lite saker inför imorgon. Berättar imorgon vart jag ska... Förresten så blir dt nog inte så bra uppdatering imorgon heller.

Nej, nu måste jag fixa lite till saker, puss!

 

Av emma holm - 23 april 2012 20:13

Sitter här och försöker klura ut en låt som jag och katta kan spela på vår egen musiklektion. Tror jag hr hittat rätt låt, får bara först fråga katta vad hon tycker. Har kämpat en timme nu och känner att halsen och fingrarna gör ont så hoppas hon tycker det blir bra!

 

Av emma holm - 23 april 2012 18:35

Hej och förlåt för den extremt dåliga uppdateringen! Det har
i alla fall ändå inte hänt så mycket. Kom in på mitt första val ang. gymnasievalet.
Jag har bestämmt mig för att bli blond och typ att jag ska göra omval. Inte så
mycket alltså.

Nu ska jag inte göra pauser fler gånger om jag inte måste    Puss!

 

Av emma holm - 15 april 2012 08:12

Glömde blogga igår! Hände inte så värsta mycket ändå så orkar inte berätta om dagen nu.

Provade oh my apple pie föresten, den var sådär. Dom skulle tagit bort äpple bitarna i den. Det var inte gott, men om man bortser för det så var den jävligt god.

 

Av emma holm - 13 april 2012 16:29

Nu sticker vi och hämtar mia och sen blir det att fira mikki. Puss!

hinner tyvärr inte ladda upp en bild D:

Av emma holm - 13 april 2012 06:50

Missade big brother igår, så tänkte göra en mega frukost nu och kolla på det nu istället. Börjar skolan 10 över åtta, haha känns som sovmorgon! Mitt huvud har blivit cp pga skolans tider.

Ikväll ska jag fira att Mikki fyller 18 år, så blir fest. Ehmm... ja har inte mycket mer att skriva + att ja inte hinner! Puss!

Av emma holm - 12 april 2012 19:24

Har precis duschat och nu tänkte ja se lite på how i met your mother. skulle behövt gå ner till livsen, men tror dom stänger åtta så orkar inte. får görat imorgon istället.

hände inte så mycket idag. efter skolan var jag väldigt trött och bara tog det lungt. imorgon är et fredag och tror att jag ska sticka och fira mikki som fyller 18 år.

puss!


Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards