eemmaholms

Alla inlägg under april 2012

Av emma holm - 30 april 2012 18:59

Har bloggat jättedåligt idag, men har knappt haft tid. Gick ju hem från skolan idag eftersom jag och Nefisa skulle fixa jobb till operation dagsverket. Dom skulle ringa Nefisa i alla fall och bestämma mer. Så det var ju
bra.

Idag är det valborg och tänkte bara sticka ner till pildammarna en liten, liten stund med hunden. Elden börjar ju nio så jag går väll hemifrån kvart över nio. Orkar verkligen inte. Tycker faktiskt att valborg är mer för fjortisar. Det springer ju mest omkring en massa barn under 18 år med sprit och tror dom är fulla av en klunk öl liksom. Det orkar jag inte med.
Då tar jag det hellre lungt här hemma med den rädda hunden och går ut den vanliga rundan med henne. Vad ska ni göra på valborg?

 

Av emma holm - 30 april 2012 07:07

Kunde inte sova så vaknade 20 över 6. Åh, ångest! Men är i alla fall redan klar och så, så nu tänkte jag äta lite och kolla på tv. Puss!


Av emma holm - 29 april 2012 17:26

Är verkligen sämst på att blogga, men har en förklaring till det. Hjälpte Majsan att flytta igår och kom inte hem förens vid tolv. Sen kollade jag bara på film för jag var så trött och gick och la mig.

Har faktiskt ångest nu, vad fan har jag gjort med mitt liv liksom?! Jag har inte ens varit utanför EU än eller typ inte ens varit i stockholm. Nej, jag vill göra något med mitt liv nu. Känner ett jätte stort sug efter att flytta hemifrån. Älskar att organisera saker och ting när de ligger i lådor. Haha, vad tråkigt det lät. Men även om jag bara snart är 16 år så kan jag inte flytta själv än, men vill i alla fall flytta. Vill verkligen inte bo på krocksbäck längre. Har liksom bara bott här i 15,5 år...


Av emma holm - 27 april 2012 18:28

Var nyss ute och sprang upp och ner från alla kullarna med hunden. Eller missade två eftersom jag blev rädd för en man. Alltså han gick efter mig och liknade ett peddo. När han hade gått upp och ner efter mig efter den tredje kullen sprang jag ner och hoppade över två. När han hade gått klart och slutat stirra på mig gick han till en lekplats och stod och glodde på barnen. Så jävla äklig! Aja, nu väntar jag på att faster ska ringa så jag kan cykla till coop. Puss!

 

Av emma holm - 27 april 2012 16:00

H&M.

H&M.

Gina Tricot.

Tiger.

Av emma holm - 27 april 2012 13:43

Jag var ju i ullared i onsdags så detta köpte jag :)

 

Första bilderna ; Jeansjacka. Blåa chinos {MQ-outlet}. Jump – In. Ramoens t-shirt {skivlagret}.

 

Andra bilden ; Marsipanlock. Skärmskydd till mobilen. Multijuice. Äpplejuice. Rosa hårspray {hårsalong}. Torrshampoo. Blond hårfärg. Omega 3. Gainomax. Coca Cola burk. UK strumor. Spetstrosor. Bjrön Borg trosor {MQ-otulet }. Töjning. Sminkborttagning. Tuggummi. Sminkborstar.

+ mer :)


Av emma holm - 27 april 2012 13:00

Hejsan! Kom nyss hem från skolan. Började ju 8.20 idag för vi hade nationella prov i engelska. Gick sådär tyckte jag. Man skulle skriva en uppsats, men ett G är ju alltid bra.

Efter provet hade killarna redovisning i so så tjejerna hade håltimmer. Jag och katta stack då till stan för vi skulle ha musik sen. Köpte lite saker i stan som kommer in senare idag.

Idag händer det nog inte så mycket, ska snart dra till timmy i en stund. Måste plugga matte. Puss!


Av emma holm - 26 april 2012 13:20

Mådde riktigt dåligt imorse så mamma sa att jag skulle stanna hemma idag. Hade både ont i huvudt, mådde illa och ont i magen. Hade så ont i magen att jag inte kunde äta. Men nu efter ett par timmars sömn så mår jag bara lite illa.


Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards