eemmaholms

Alla inlägg under mars 2012

Av emma holm - 16 mars 2012 08:35

Oj, hann inte blogga något igår. När jag kom hem från skolan hann jag bara ta en panodil och byta cykel sen stack jag igen. Kom hem vid åtta och då duschade jag och kollade på tv resten av dagen. Bilder på pjäsen som vi gjort kommer nog idag. Nej nu måste jag fixa lite med kameran och äta något innan jag sticker till skolan. Börjar ju kvart över tio ^^ puss!

Av emma holm - 14 mars 2012 20:59

Efter fem timmar av filmskapande är filmen äntligen klar. Men sen går den inte att publicera. Varför liksom?!


Av emma holm - 14 mars 2012 14:24

Hade nationella idag som faktiskt gick bra. Eller i alla fall provet. Nu håller jag på att redigera en film till skolan innan jag ska sticka vid typ tre. Känns som fredag idag. Solen skiner och det är jätte varmt ute. Älskart!

Nej, nu måste jag fortsätta. Puss!

Lite humor måste man ha. Hahahahahaha....

 

Av emma holm - 13 mars 2012 16:29

pluggar hårt till fysikprovet som är imorgon så inget mer bloggande för idag.

Av emma holm - 13 mars 2012 07:17

God morgon, sitter här och ser på big brother och äter ett äpple. Kom nyss på att jag börjar halv nio så det var tur att jag inte tog bussen halv åtta. Är så sjukt  seg idag. Måste verkligen plugga till fysikprovet imorgon. Orkar inte men tvingar väll mig själv till det...

Hatar alla no ämnena! Jag orkar inte med skolan just nu och behöver verkligen en paus så det är bra att påsklovet är om två veckor. Och vi har ju studiedag om onsdag nästa vecka. Lite tur i alla fall.

Nej, nu ska jag se klart på big brother, puss!

Av emma holm - 12 mars 2012 19:19

Har verkligen haft fullt upp idag. Gick från skolan tre men sen skulle jag och hila köpa sån glass men det slutade med att vi efter en halvtimme köpte kebab... Smarta, right? Så tjugo i fyra var jag hemma och åt snabbt min kebab sen bar det iväg till hundrastgården för att möta Angelica och samson. Så samson & nikki lekte där lite innan Angelica lämnade honom hos oss. Sen har jag bara chillat någon timme innan jag & pappa stack till mammas jobb. Skulle köpa frukt & så till fysikprovet på onsdag. Imorgon ska farmors bror begravas så bilen vart full med blommor så jag tog med samson och gick istället hem med honom. Orkade inte sitta i mammas knä.

Och nu har jag precis duschat och sitter här. Tänkte sätta på lite big bang theory nu. Puss!

FÖRRESTEN KATTA, om du nu läser detta, så orkar jag inte lägga in bilderna idag. Är jättetrött, men gör det i alla fall innan torsdag. Lovar det!

världens sötaste & snällaste hund.

 

Av emma holm - 12 mars 2012 06:46

Vaknade för ungefär en halvtimme sen och nu plattar jag håret. Vaknade så tidigt fast vi börjar halv nio för jag ska hinna se big brother. Missade det igår...

Förresten så hann jag inte blogga mer igår ju. Såg klart den sista Star Wars filmen. Rekommenderar verkligen dom filmerna! Jag har alltid gått runt och sagt att dom är skit men efter att ha sett dom så är dom bland mina top 5 filmer, lätt! Trodde den skulle vara helt allvarlig hela tiden men den var jätte rolig. Man skrattade nästan hela tiden.

Efter att star wars va slut så fixade min cykel. Har ju användt den på två år och nu på onsdag måste jag börja cykla. Så vi kom fram till att såklart var bakdäcket sönder, så idag måste vi köpa ett nytt däck. Eller vad det heter.

Nej, skit nu måste jag snabba mig.

Puss!

Av emma holm - 11 mars 2012 15:49

Oj, förlåt för jag inte varit aktiv här på jätte länge! Har verkligen inte haft tid men nu tänkte jag blogga i alla fall lite även om jag inte har tid...

Min data har inte varit på sen jag sist skrev ett inlägg...

Igår & idag har jag och pappa sett star wars. Efter milan matchen ska vi se den sista sen har vi sett alla. Och till star wars filmerna äter vi såklart star wars glass! Haha awsome!

Nej, nu tänkte jag gå och träna och sen duscha.

puss!

Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards