eemmaholms

Alla inlägg under mars 2012

Av emma holm - 20 mars 2012 08:36

Vaknade nyss eftersom mamma sa till mig att inte ställa klockan. Skulle ju ändå inte gå så det var bättre att sova ut då jag inte kan sova på dagarna. Mår fortfarande skit dåligt fast lite bättre än igår iaf.

Tänkte att jag skulle gå och ta en panodil nu så kanske jag slipper huvudvärken. Puss!

Btw har ni märkt hur många bilder som kommit upp på sistone? Jag gör en massa tidsinställda inlägg med bilder till er så kolla bloggen lite då och då om ni är intresserade :)

Av emma holm - 19 mars 2012 23:30

Ska försöka att sova lite nu. Får se hur det går med huvudvärken, snoriga näsan & det starka pipande ljudet i mina öron...

Sätter på The big bang theory så slipper jag kanske det pipande ljudet i öronen då jag koncentrerar mig på deras röster istället. Har blivit helt obsessed på TBBT. Awesome är det i alla fall. Någon mer än jag som älskar't?

 

Av emma holm - 19 mars 2012 21:30

         

Av emma holm - 19 mars 2012 19:27

                                                                      


Av emma holm - 19 mars 2012 19:18

Har varit hemma från skolan idag eftersom jag är jätte förkyd! Mår illa, har huvudvärk och ont i hela kroppen! ska stanna hemma imorgon också & v har ju studiedag på onsdag så då kanske jag kan bli frisk till på torsdag i alla fall. Ville träna idag också men får ju inte göra det när jag är sjuk. Så får väll träna stenhårt nästa vecka. Känner att det var tillräckligt länge sen nu. Kan inte ladda upp bilder härifrån från min eee-pad heller så gör det när The Big Bang Theory är slut. Puss!

Av emma holm - 17 mars 2012 10:57

Har precis dushat & nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem. Vi ka cykla till friskis&svettis och avsluta mitt gymkort. Klockan tre ska vi åka till farmor för min farbror fyller år idag. Han fyller 30 år så grattis till honom! :D

Ska även träna lite tyska idag också för vi har pov på tisdag. Btw så kommer bilderna från teatern in ikväll i think. Puss!

Av emma holm - 16 mars 2012 17:10

Har bara gjort teaterna i skolan idag. Det var sista dagen på studieveckan. Denna studieveckan var faktiskt riktigt awesome fast tiderna var skit. Klassen kom närmare på ett sätt denna veckan. Pjäsen var faktiskt också bra.

Bilder kommer antingen idag eller imorgon. Får så när jag är klar med alla foton.

Ska nog sticka till friskis & svettis snart och säga upp mitt gymkort. Har typ inte gymmat där på ett halvår. Tränar hemma istället.

Puss!

såhär såg jag ut idag;

 

Tights - Åhlens. Shorts - Ullared. Linne - Newbody. Tröja - Paul Frank.

Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards