eemmaholms

Alla inlägg under mars 2012

Av emma holm - 30 mars 2012 22:46

Förlåt men nu är det dags för mig att sluta blogga! Alla dessa "leenden" jag gjort på bilder kan jag inte fejka mer. Jag kan inte skriva att dagen varit rolig när jag gråtit halva. Jag känner att allt just nu är meningslöst. Jag har ingen lust till något längre. Jag har lust att bara flytta härifrån och börja om på nytt, men jag kommer ingenstans. Jag orkar inte ha ångest efter att ha läst varje inlägg och tänka efter ”vilket liv jag har!!!”.  Jag har problem som man kan lösa, det vet jag. Men jag vet fan inte hur jag ska lösa dom. Just nu känner jag bara att jag vill vara för mig själv, instängd i mitt rum i ett par dagar och försöka få svar på mina frågor. Tyvärr tar detta på bloggen och jag slutar att blogga för alltid tror jag... Ha det bra

sorry, men var väldigt  trött på allt falskt som finns i världen och behöve tänka lite. nu är jag back on track!

 

Av emma holm - 29 mars 2012 18:41

Blev tyvärr inget bloggande igår eftersom jag hade två prov idag. Pluggade till tre inatt så är rätt trött nu. Men tänkte ändå gå ut en runda. Vet bara inte var och med vem... Får väll se lite senare. I alla fall så är det sista skoldagen imorgon sen är det påsklov! Behöver verkligen detta lovet även om jag bara får fyra dagars sovmorgon. Känns jätteskönt att vi inte har prov/läxor på 11 dagar.

Btw är det någon annan som känner att det är fredag idag? :O

 

Av emma holm - 27 mars 2012 19:45

       

Av emma holm - 27 mars 2012 18:30

Känns som jag gjort massor idag! Har bara varit i skolan som sög! Skulle egentligen göra en bokredovisning med läraren kom aldrig och på morgonen så var läraren 25 min försen! Åh, jag orkar inte med skolan! Ska ha prov imorgon och på torsdag. Kan inget om det provet som är på torsdag. Vi har inte haft en endaste genomgång om astronomi och när jag kommer till skolan i måndags får jag reda på att vi ska ha prov på torsdag. Ångest om något!

Men dagen har inte bara varit dålig. Efter skolan skulle jag egentligen köra lite cross för vi hade äntligen chans till att göra det, men tydligen inte...

slutade med att vi körde fyrhjuling istället. fast stack därifrån rätt så snabbt för jag hade cykel och prov imorgon. men annars var det sjukt kul!

haha mitt hår är kaos för hjälmen så försöker gömma det lite ...

 


Av emma holm - 27 mars 2012 16:15

Min favoritmat är lätt thaimat! Då ska det vara kycklingspett, friterade räkor, ris och det bästa av allt... massor med jordnötssås! Så sjukt gott så det finns inte!

 

Av emma holm - 26 mars 2012 07:41

hade en bloggfri dag igår som ni säkert märkte. gjorde inte så värst mycket igår. handlade lite på mobilia, åt våfflor, pluggade och hälsade på farmor & stina. Btw så ska Stina (en familjevän) vara med i julkalendern detta året. Haha hon skulle spela någons farmor eller nått. I alla fall så måste jag titta på julkalendern detta året då :D. Måste ju se henne spela ^^. Haha dom skulle tydligen spela in julkalendern redan igår...

Ska strax sticka och ta på mig mina skor och sen cykla till Hila. Funderar på att ta bussen men orkar inte. Ska göra det imorgon...

Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards