eemmaholms

Alla inlägg under februari 2012

Av emma holm - 15 februari 2012 06:52

blev inte så mycket bloggande igår p.g.a det som hände. Men hoppas ni klarade er för idag bloggar jag som vanligt :)

Sitter just nu här & äter en banan. Ska snart gå och göra biologi läxan, glömde det igår så får väll ta & göra den nu...

Puss!

Av emma holm - 14 februari 2012 17:59

fick nyss reda på att farmors bror har dött. Själv känner jag honom inte så väl, vet inte hur han ser ut, men har träffat honom så sjukt många gånger när jag var liten. Pappa frågade mig också om jag skulle gå på hans begravning, men vet faktiskt inte än. Känns lite konstigt att gå på en begravning när man knappt känner den som dött. Pappa sa i alla fall att jag själv fick bestämma och att jag inte behöver göra det nu.

R.i.p Tommy...

Av emma holm - 14 februari 2012 07:08

...alla mina fina läsare! Hur är det med er idag, sovit gott? För det har inte jag i alla fall...

Sitter här och äter en banan & dricker juice. Tänkte fixa med gympa kläderna nu & så. Jag orkar verkligen inte med skolan idag. Men måste lämna in min ansökan idag. Min skrivare har helt gått sönder & pappa glömde sätta på sin data igår innan han gick & la sig så jag fick inget utskrivet! Får väll göra det i skolan på lunchen. Puss!

 

Av emma holm - 13 februari 2012 20:52

heejsan! Åh, tack för alla fina kommentarer jag fått! :-D Blir jätte lycklig!

Har varit runt på coop, rusta, city gross & ÖoB. Köpte bara juice, ett par jellybeans och många små nyttiga kalori kakor. Går ju på diet så då äter jag dom vid lunch i skolan bara.

Har inte hunnit träna idag & tycker jätte synd om mig för det...MEN har gått ner ett kilo på två dagar! Mkt, mkt bra...

Nej, nu tänkte jag ta lite makrill & sätta på american dad. Puss!

 

smutsig spegel som måste tvättas imorgon...

Av emma holm - 13 februari 2012 16:27

 

svart linne - gina tricot

svart blus - gina tricot

jeans - svedala outlet

nitar - shock

IB

Av emma holm - 13 februari 2012 14:13

Kom nyss hem från borgar. Skuggade med Nea på IB, som inte var svårt alls. Trodde inte vi skulle fatta något, men vi fattade allt! Ib är alltså en linje där man bara pratar engelska. Nackdelen med just den linjen var att de fick så många läxor! Vi var på tre lektioner & på alla tre lektionerna fick de läxor. Helt sjukt...

Ska söka gymnasium idag, tror det blir samhälle/media på polhem i lund. Någon som vet hur det är där?

Vet inte riktigt om jag ska söka europaprofil eftersom det kostar. Man får alltså 7000 kr av Malmö stad, OM man har tur. Sen kostar det 40000 för en värdfamilj. Resan & skolan i antingen London, Paris eller Madrid betalar polhem. Så det enda man får stå för ät värdfamiljen, & då ingår mat, tvätt, hem & allt sånt skit ju. Men hur ska man få ihop 33000 kronor?! Någon som har råd?

Puss!

Av emma holm - 13 februari 2012 07:18

Hejsan allihopa, sovit gott? För det har inte jag gjort... Skulle gå upp halv åtta, men vaknade såklart klockan 6. Ångest! Sen dess har jag fixat mig & suttit lite vid datorn. Ska sitta vid datorn en stund till innan jag tar & sätter mig framför tv:en & äter. Jag är så himla trött, men hoppas det blir ordning på det!

Idag ska jag & nea till borgar & skugga. Ska egentligen söka in till samhälle, men nea skickade ett mejl till IB & fick ta med en kompis så jag hänger med. Vill mest se hur det är på själva skolan, i klassrummen osv. Ska inte söka in där som första val för mina poöng räcker ändå inte. Ska istället söka in till Polhem i Lund & borgar som tvåa, om den nu verkar vara bra.

Aja nu tänkte jag sticka, Puss!

har värsta bad hairday...

 

Av emma holm - 12 februari 2012 20:08

Gick aldrig till kullarna för pappa skulle tatuera Robin. Blev istället att jag, mamma, syster och Annelie gick till hundrastgården med hundarna. Skulle varit ljust bara så man kunde ta bättre foton, men det var som det var. Kanske gå till kullarna imorgon eller något istället. Nej, nu ska se på så ska det låta med familjen. Puss!

   

 

Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards