eemmaholms

Alla inlägg under februari 2012

Av emma holm - 19 februari 2012 12:29

Idag är det verkligen inte min dag! Började med att mitt hår är äkligt & fult & tvungen att jobba också. Efter jobb gick jag till kyrkan med min syster. & nej jag är inte troende, är buddhist... Följde med henne för hon hade ingen att gå med. Nu när jag är hemma ska jag ta något att äta & fixa med tradera. Ska nog till interport lagret & polak källaren också. Vill ha ett "hudrosa" läppstift & ett par nike shorts. Får se om jag hittar någon snygg nike tröja också. Hoppas det i alla fall :)

Nej, nu måste jag dra. Puss!

Av emma holm - 18 februari 2012 19:22

Sitter här med en kurrande mage & nyser... Har bara ätit två mackor & kiwi idag. Ska ta en macka med makrill innan jag ser på melodifestivalen. Big Brother börjar imorgon btw :-D Är det någon som brukar se på det? :)

Av emma holm - 18 februari 2012 18:14

           

...

Av emma holm - 18 februari 2012 14:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av emma holm - 18 februari 2012 14:05

åh, orkar inte städa! Skulle gjort det innan mamma, pappa & syrran kommer hem men orkade inte. Måste väll göra det nu...

Av emma holm - 18 februari 2012 12:18

Kom hem för ett tag sen & nu sitter jag bara här & tittar på tv. Ska snart träna lite, duscha & sen städa mitt rum. Kan ha högsta volymen på för ingen är hemma :-D. Pappa & syrran rensar Tommys lägenhet & mamma jobbar. Ville inte följa med & rensa lägenheten. Kännde inte honom & vill inte se farmor vara ledsen...

Puss!

Hahaha, inte min bästa dag precis...

   

Av emma holm - 17 februari 2012 15:13

Hejsan! Ledsen för att jag inte bloggat så bra på senaste tiden men har haft prov idag så hoppas ni förstår! Hade även en oförberred diagnos på matten. Gick inte jätte, jätte bra men fick 9/12 och två var halvt rätt som jag fick helt fel på.

Nu är det i alla fall sportlov och det börjar jag med att ta det lungt & jobba i helgen. Vad ska ni göra? <3

pusss!

Av emma holm - 15 februari 2012 15:20

Gick hem från skolan idag. Jag har inte ätit potatis & sånt skit på lite mer än en månad & idag åt jag potatisbullar. Mådde riktigt dåligt så jag gick hem. Nu sitter jag här vid datorn framför tv:en. Mår bättre efter en panodil faktiskt. Ska träna lite wii nu innan pappa vaknar & tar tv:en. Ska också tvätta idag & öva till so-provet som är på fredag :(

Puss!

Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards