eemmaholms

Alla inlägg under februari 2012

Av emma holm - 21 februari 2012 12:42

Hjälpte nyss med moster med att ta hem hennes crosstrainer som hon köpt. Passade då även på att gå en runda med hunden.

Snart ska jag gå till bussen. Blir nog att köpa något finnt halsband & en bustier om jag hittar :)

Puss!

 

Av emma holm - 21 februari 2012 09:59

Eller jag har egentligen varit vaken sen kvart i nio. Orkade inte tvätta klockan fem idag så började istället tvätta med mormor klockan nio. Ska ner där om en kvart igen & se om min BH har krympt. Alltså jag fick en sån bh som dom visar på tv. Sån utan kanter bla, bla, bla. Men ska kolla om den har krympt nu & om den inte har det så åker den in i torktumlaren ^^.

Ska till entré med katta idag också. Skulle träffa henne halv två så tar bussen typ ett. Får se om jag köper något där...

Puss!

Av emma holm - 20 februari 2012 19:52

Såg någon av er på big brother igår? Vad tyckte ni i såna fall?

Själv tyckte jag att det var lika bra som alltid. Fastnar för man vill bara veta mer ^^.

Börjar det 8 eller 9 btw?

Måste kolla upp det nu. Puss!

Av emma holm - 20 februari 2012 16:22

 

Åt nyss kycklingsallad som var riktigt(!) god. Ska köpa en kyckling imorgon & äta det varje dag istället för det är nyttig också. Blir kycklingsallad & träning som är en jätte bra kombination!

Mia kom för inte så länge sen & hämtade nala & mitt rum är äntligen klart! Ser mycket finare ut nu när jag tagit bort alla småbilder & posters.

Men nu ska jag sätta på en film tänkte jag. Puss!


Av emma holm - 20 februari 2012 13:45

Medans jag städade så kom mia hit & lämnade nikki & nala så nu är jag hundvakt så sådär två timmar. Men dom är som små änglar. Dom bara ligger på soffan & sover så jag kan fortsätta att städa. Storstädar verkligen så det ser värre ut än innan ...

puss!

 

Av emma holm - 20 februari 2012 09:55

Vaknade för ungefär en timme sen & har redan ätit frukost. Skulle egentligen till svedala outlet idag men blir nog inget. Ska ju köpa en bustier för 179 kr denna veckan & jag har liksom 200 kr. Så det är inte lönt att åka till svedala outlet, kommer säkert bara få damp för jag inte har råd att köpa något... Men aja skit samma. Ska nog städa mitt rum idag, alltså damma & dammsuga & lite sånt. Har sakt att jag ska göra det i veckor nu men har inte blivit av. Ska också hinna träna idag. Måste sticka puss!

bild från nyår :-D

 


Av emma holm - 19 februari 2012 19:37

Har precis duschat & har hunnit vara både på ica & coop forum. Köpte morötter, musli, chic, träning & pepp & makrill. Har huvudvärk nu så tänkte läsa tränings tidningen & sen blir det big brother! Haha älskar att se på idioter... Nej, men big brother förra året va faktiskt helt awesome för simon vann. Han var verkligen värt det. Är det någon mer än jag som ska se på big brother? :-D

Av emma holm - 19 februari 2012 14:30


“I’ll catch a grenade for you!”

Normal people:

  


Me:


“WHY ARE PEOPLE THROWING GRENADES AT ME?!”

 


Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards