eemmaholms

Alla inlägg under februari 2012

Av emma holm - 24 februari 2012 15:44

jag tar en paus från bloggen i två-tre dagar nu. känner att allt är åt helvete och vill bara säga stop i ett par dagar och tänka efter...

Av emma holm - 24 februari 2012 10:05

Vaknade upp av världens konstigaste dröm :O! Allt känndes helt konstig efteråt...

Har i alla fall nyss kollat på lite american dad & tänkte kanske åka till Ö&B på mobilia sen. Vi får se vad som händer. Är skit trött idag så ja...

Imorgon börjat det värsta igen. Kommer inte få sovmorgon fram till påsklovet. & under typ halva påsklovet ska jag också jobba så ja... ÅH VILKEN ÅNGEST JAG HAR!!!


Av emma holm - 23 februari 2012 21:04

Det är det enda som är i mitt huvud just nu! Har gjort 50 sit ups & tränat crosstrainer 20 min. Blev bara 20 min för jag fick huvudvärk för tv:en var för nära. MEN har märkt att man kan flytta sängen. I alla fall så har jag inte gjort så mycket idag. FML.

Av emma holm - 23 februari 2012 15:08

Sitter här & lyssnar på timbuktu sammtidigt som jag pluggade. Ska äta lite müsli nu. Kanske sticker till Emma senare. Får se om hon skulle åka hem idag eller imorgon. Hoppas hon inte åker hem idag :(. Om hon åker imorgon tänkte jag ta med american dad & ben&jerrys så blir det bara mys. Om hon åker idag blir det väll elle & american dad :).

Puss!

Av emma holm - 23 februari 2012 11:45

Fick fälla ner parsienerna (stavning) igen för solen var så stark. Och när jag kollade på termometern så visade den 7+ grader. Åh, vad jag är glad just nu!

Tänkte sätta på american dad innan jag kanske drar ut för att fota...

Puss!

Nyvaken...

 

Av emma holm - 22 februari 2012 09:51

Redan onsdag?! I alla fall så vaknade jag vid nio av att hunden hostade som fan, tror hon har gått & blivit förkyld...

Idag händer nog inte så mycket, rätt så chill dag som är bra faktiskt.

Såg någon av er big brother igår förresten? Åh, vad jag hatar hon med leopard klänning. Vet inte ens vad hon heter men hon är så blåst! Och hon som var gravid bara försvann! Haha, undehållande program i alla fall...

Puss!

Av emma holm - 21 februari 2012 22:00

H&M

H&M

Carlings

 

Av emma holm - 21 februari 2012 21:22

Känner att jag har hunnit med mycket idag. Var på entré med katta idag, men sen ville vi ha ett stickat linne på H&M som dom tydligen inte hade på entré så vi åkte till gustav istället. Var med katta från halv 1 till halv 6 ungefär så nu har jag jävligt ont i fötterna! Sen direkt när jag kom hem var det bara att åka igen för mamma, pappa & morfar skulle på magnetröntgen för morfar har ont i ryggen så jag & syrran tog bilen medans dom var där. Vi åkte & lämnade paket, var på rusta, intersport lagret, mammas jobb & syrrans jobb. Skulle ha ett par shorts på interport lagret men hittade inga. Men köpte en kyckling med mig hem i alla fall. Har också hunnit söka sommarjobb :D. Valde butik, hotell/restaurang & it/media så vi får se vad det blir!

Nu har jag precis sett top model sverige & kommer nog aldrig att se det igen. Den bästa åkte ut D:. Tyckte att Jamilla var bäst, men nej hon åkte ut D:

Vem hejar/hejade ni på i Top Model Sverige?

 

Vilket språk vill du ha?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards